Als u problemen heeft met inloggen Zie het Cookie topic !

Het is 23 sep 2018 21:53

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
De Klaagmuur 
Auteur Bericht
Gewaardeerd Lid
Gewaardeerd Lid

Leeftijd: 34
Bericht De Klaagmuur
Aangezien er regelmatig afgedwaald word in sommige topics, en het jammer is dat door bepaalde vorderingen een topic noodgedwongen gesloten moet worden, leek t me een goed id om dit topic te openen, zodat ieder die los van het onderwerp van t desbetreffende topic wilt reageren dit hier kan doen zonder de topic te vervuilen.

18 jun 2013 12:48
Profiel Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Gewaardeerd Lid
Gewaardeerd Lid

Bericht Re: De Klaagmuur
De laatste tijd merk ik dat er af en toe meningsverschillen ontstaan als er niet onderbouwde antwoorden worden gegeven. Moeten deze antwoorden dan ook niet meer door mensen beantwoord worden die de bronvermelding niet kunnen achterhalen?
Dat zal dit forum heel eenzeidig houden, en de meeste last op de grote kenners leggen.

18 jun 2013 12:52
Profiel
Forum Elite
Forum Elite

Het afdwalen in topics is vaak niet heel erg. Wanneer dit echter nog 2 pagina's door gaat is het nut weg. En kan je informatie niet meer vinden.

Het probleem is niet dat je een bronvermelding erbij moet hebben. Want daar heeft niemand zin in. Het is om ervaringen te delen. Ervaring en kennis zijn verschillende dingen. Maar wanneer je voldoende ervaringen hebt kan je mogelijk wel iets nuttigs zeggen. Het nadeel hieraan is dat sommige deze ervaring opnemen als de waarheid.

VB:
Persoon A koopt een keizer. En post in een topic, bij mij heeft hij nog nooit aan koralen gezeten. En hier gaat het allemaal perfect. Beginner B denkt dat ow dat kan ik ook wel bij hem gaat het goed. Dus bij mij ook wel. Vergetende dat alle vissen anders zijn. En dat in sommige gevallen zelfs "rif veilige" vissen zelfs het rif onveilig kunnen maken. Mensen lezen steekwoorden. En maar zelden de hele context.

18 jun 2013 13:18
Profiel
Forum Elite
Forum Elite

Woonplaats: Holtum (Sittard-Geleen)/Limburg ______________________ LIEFST MAIL ipv PB's !______________________
Citaat:
Mensen lezen steekwoorden. En maar zelden de hele context

Dat klopt in veel gevallen en daarnaast lezen ze t liefst wat ze willen dat er staat...

FB: https://www.facebook.com/atolml

__________Afbeelding__________

18 jun 2013 13:30
Profiel WWW
Gewaardeerd Lid
Gewaardeerd Lid

Leeftijd: 60
jongens ik voel me de gehele dag al beroert dat mijn vraag om uitleg aan Ilan zo fout ging en dan daarbij komt nog dat ik een schrijffout gemaakt had een nul te veel in getikt.
Ik hoop dat jullie mij willen geloven dat het nooit mijn bedoeling geweest is om ook maar iemand ergens toe te hebben willen uitlokken, maar dat het simpelweg voor mij als starter het :
te willen weten waarom, puur om te leren begrijpen.

Anja

-- Lao Tzu

groetjes anja [en Peet]
Red Sea S line 500
home make led met twee t5
DSR met een eigen twist

18 jun 2013 16:57
Profiel
Forum Elite
Forum Elite

Woonplaats: Holtum (Sittard-Geleen)/Limburg ______________________ LIEFST MAIL ipv PB's !______________________
Daar zou k me maar niet zo druk om maken, Anja ;)

FB: https://www.facebook.com/atolml

__________Afbeelding__________

18 jun 2013 17:27
Profiel WWW
Gewaardeerd Lid
Gewaardeerd Lid

Anja, je hoeft je iig om mij niet druk te maken hoor.
Ik kan wel tegen een stootje, en weet me gelukkig communicatief redelijk staande te houden.
In deze hobby zijn er verschillende manieren om in rome te komen, maar of je nou met de trein, auto, fiets, bus, vliegtuig of wat dan ook gaat zal mij een worst wezen. Ieder heeft zn eigen manieren en ik sta open om de beste manieren met elkaar te delen.
Dus bij deze, houd je totaal niet in om je vragen te stellen, en of je nou wel of niet je eigen weg wilt kiezen, is geheel aan jezelf ;)
Groetjes

18 jun 2013 17:33
Profiel
Forum Elite
Forum Elite

Leeftijd: 40
Ilan84 schreef:
Anja, je hoeft je iig om mij niet druk te maken hoor.
Ik kan wel tegen een stootje, en weet me gelukkig communicatief redelijk staande te houden.
In deze hobby zijn er verschillende manieren om in rome te komen, maar of je nou met de trein, auto, fiets, bus, vliegtuig of wat dan ook gaat zal mij een worst wezen. Ieder heeft zn eigen manieren en ik sta open om de beste manieren met elkaar te delen.
Dus bij deze, houd je totaal niet in om je vragen te stellen, en of je nou wel of niet je eigen weg wilt kiezen, is geheel aan jezelf ;)
Groetjes

Hier ben ik het helemaal mee eens en ik hoop dat alle wegwijzers dan ook beseffen dat hun route niet de enige juiste is.

Nu ook op facebook.
Ons dagboek

18 jun 2013 18:36
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ]