Geregistreerd op: ma okt 04, 2004 11:09 am Berichten: 424 Woonplaats: ede
Verhuizen
Vandaag was het zover,
de paarden zijn van woning gewisselt.
hieronder een plaatje van hoe ze nu wonen.
Je hebt niet de vereiste permissies om de toegevoegde bestanden te bekijken. Registreer jezelf voor directe en volledige toegang. _________________ Water is speciaal. Wordt het koud, zet het uit. Wat geen enkele andere stof doet. Voor zo'n klein molecuul een veel te hoog kookpunt. En bij een oplossing vaak het middel. En dan is er nog veeeeeeeel meer.....
Ja inderdaad, maar in de oude bak nogal veel last van rode flap, dus alle wieren een beetje uitgedund. Groeien wel weer aan.
Maar als jij nog meer soorten hebt, hou ik me aanbevolen.
gr
Johan
_________________ Water is speciaal. Wordt het koud, zet het uit. Wat geen enkele andere stof doet. Voor zo'n klein molecuul een veel te hoog kookpunt. En bij een oplossing vaak het middel. En dan is er nog veeeeeeeel meer.....
ik ben de afgelopen maanden gestopt met m'n paardjes aan gezien ik al 2 jaar ziek ben kon ik de paardjes niet meer de aandacht geven die ze nodig hebben.
@Johan:
behalve wieren zou je ook een ledergorgoon kunnen overwegen, bijv. een Pseudopterogorgia sp. Daar kunnen ze zich ook goed aan vasthouden en hij zuivert t water.
Hoi Arno,
die zit er toch al in? midden achterin
Gorgoonstekkie van Addy, of is dat een ander soort?
gr
Johan
_________________ Water is speciaal. Wordt het koud, zet het uit. Wat geen enkele andere stof doet. Voor zo'n klein molecuul een veel te hoog kookpunt. En bij een oplossing vaak het middel. En dan is er nog veeeeeeeel meer.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum